Disúrbia
Bitàcora sobre la disciplina urbanística a les Illes Balears
Inicio > Historias > Muro: UM denuncia que CDM-PP no actuen en les pedreres il·legals

Muro: UM denuncia que CDM-PP no actuen en les pedreres il·legals

(Diari de Balears, 31/01/2005)

C.M. Muro.
El portaveu d'Unió Mallorquina de Muro, Jaume Perelló, denuncià de nou ahir que l'equip de govern de l'Ajuntament (CDM-PP) no actua per acabar amb els casos de les pedreres il·legals que treballen sense disposar dels permisos necessaris. En aquest sentit, recordà que fa uns mesos en sessió plenària es va decidir demanar col·laboració a la Conselleria de Medi Ambient del Govern balear per acabar amb aquesta problemàtica, però Perelló no té constància que l'equip de govern s'hagi posat en contacte amb el Govern.

En el darrer ple municipal del passat dijous a vespre, Perelló exposà de nou el mal estat en què es troben algunes pedreres. Així, l'equip de govern assegurà que ja s'ha sancionat amb 60 mil euros la pedrera de Son Blai.

Jaume Perelló tornà a mostrar la seva preocupació per «la pedrera de Son Morei, que combustiona gasos com el metà i això pot resultar perillós per als habitatges situats al seu voltant».

Solució

«Crec que la solució passaria per buidar-la i omplir-la de bell nou; tal vegada també seria bo que s'hi llançàs una capa d'argila i es precintàs per evitar problemes majors i que sigui origen de possibles malalties per als veïns que viuen al seu voltant», concretà el portaveu d'Unió Mallorquina.

En aquests moments a Muro hi ha deu pedreres en actiu, algunes de les quals s'han emprat sense disposar de les llicències necessàries. En reiterades ocasions, el portaveu del PSM, Pau Mateu Vives, ha demanat una solució urgent per a les pedreres de Muro que passaria per la creació d'un pla de rehabilitació de pedreres.

2005-01-31 | Etiquetes: | Categories: Mallorca | Enllaç

Referencias (TrackBacks)

URL de trackback de esta historia http://disurbia.blogalia.com//trackbacks/26103

Comentarios

1
De: Quickbooks support Fecha: 2019-04-18 10:27

Mumbai Escorts
Goa Escorts
mumbai escorts
Mumbai call girls
Mumbai Escorts
mira road escorts
coimbatore escorts
rajkot escorts services
goa escorts services
mire road escorts
andheri escorts
andheri escorts
roku remote not working
mcafee.com/activate
escorts web development company
web development company in india
download McAfee Antivirus
Download free php projects
activate ESPN on Roku
classified website without registration
office.com/setup
fix quickbooks error 3100
fix quickbooks error 2000
Quickbooks support
www.roku.com/link
Garmin update
call girls in mumbai
norton.com/setup
content marketing company
Dell printer support
yahoo password reset







		

Arxius

<Marzo 2025
Lu Ma Mi Ju Vi Sa Do
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Categories

  • Eivissa i Formentera
  • Especial
  • Mallorca
  • Menorca
  • Operacio Voramar
  • Suprainsular
  • Etiquetes

    Llista d'etiquetes

    Documents

  • Altres infraccions
  • Notícies d'anys anteriors
  • Què és Disúrbia?
  • Recopilacions de notícies
  • Cercador de Disúrbia:


    Disúrbia. Recull de notícies 2000-2004

    Blogalia

    Blogalia